Returinfo LilleBille

Angre kjøp

Du kan benytte deg av angrefristen og returnere varene innen 14 dager.

RETUR

Slik utfører du en returprosess:

1. Vedlegg følgeseddelen som var inkludert i pakken sammen med varen(e) du ønsker å returnere. Det er en god idé å bruke den samme emballasjen som du mottok varen i, hvis den fortsatt er i god stand.

2. Klikk på linken under, for å generere en returetikett/kode. Dette kan gjøres ved å klikke på følgende lenke:

"BESTILL RETURFRAKT"

Følg de enkle instruksjonene.
3. Du leverer returen til det nærmeste PostNord-utleveringsstedet. Dette sikrer at returen blir korrekt registrert og behandlet.


Vi refunderer beløpet for returnert vare normalt innen 4 virkedager etter den er mottatt.
Du vil da trekkes 109,- i returkostnad.

Takk for at du velger å handle hos oss, og vi er her for å hjelpe deg med eventuelle spørsmål du måtte ha angående din retur. Send mail: kontakt@lillebille.no.


Merk at returen leveres til PostNord, IKKE Posten/Bring.

————————————————————————-



NB! Vi gjør oppmerksom på at angreretten ikke gjelder varer som av hygieniske årsaker ikke kan selges på nytt.
Dette gjelder Øredobber, strømpebukser, undertøy/badetøy, solbriller o.l.



Ved retur av sko, er skoesken ikke godkjent som fraktemballasje.
Den skal ikke teipes eller limes på. Ved ødelagt orginalemballasje tekkes 20% i returhåndtering.

TIPS: Bruk samme emballasje som varen kom i.
Refusjon kun til samme betalingsmetode som ble brukt på ordren.
En gyldig retur er en ubrukt vare med merkelapper på.

Varer med sminkeflekker og lignende anses å ikke være i originaltilstand og kan ikke returneres/refunderes.

Dersom du sender retur, uten å benytte deg av vår returetikett, refunderes ikke eget utlegg.
Pakker kan kun sendes til  LilleBille, Kirkegaten 19, 4400 Flekkefjord.

Angreskjema finner du her. (ikke nødvendig) Send med følgeseddelen :-)

(Oppdatert 13.mars-24)